.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث كارخانه سيمان در مازندران
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه به اتمام رسيده است ...
احداث كارخانه سيمان در مازندران

رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي در مازندران در آينده‌اي نزديك خبر داد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، مصطفي مهدي‌نژاد گفت:ارائه نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه در مازندران به اتمام رسيده است .

وي اظهار داشت:براي رفع كمبود مشكل سيمان در استان، مجوز يك كارخانه سيمان با مشاركت بخش خصوصي بدون كمك دولت در مازندران نيز صادر شده است كه در مرحله تملك زمين و اجرايي شدن آن هستيم .

مهدي‌نژاد با اشاره به افزايش ظرفيت كارخانه سيمان نكاء افزود: براي رفع نياز سيمان، اين كارخانه با راه اندازي فاز جديد ظرفيت توليدش را از 2 هزار تن به 7 هزار تن خواهد رسانيد .
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران زمان راه‌اندازي و توليد فاز جديد كارخانه سيمان را سال آينده عنوان كرد .
وي در باره اعتبارات زودبازده مربوط به صنايع و معادن استان خاطر نشان كرد: تاكنون از محل همين اعتبارات 120 ميليارد تومان در كارگروه منتخب به تصويب رسيد و 124 ميليارد تومان آن نيز در حال بررسي در بانك‌ها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.952 seconds.